Premium mattoja!




 

 

 

 









 

Usein kysyttyä

Tuotteet

Näyttävätkö matot luonnossa samanlaisilta kuin tuotekuvissa?

Olemme panostaneet tuotekuviin paljon. Kuvat ovat kokeneen ammattivalokuvaajan ottamia. Valaistus ja katselukulma vaikuttavat kuitenkin aina siihen miltä matto näyttää lopullisessa ympäristössään.

Voinko tilata mattoja omien mittojen mukaan?
Suurimmassa osassa mattoja tämä ei valitettavasti onnistu, koot on ilmoitettu tuotteiden tiedoissa. Rullamattona mm. Leone on mahdollsita saada omalla mitalla. Tällöin maton leveys on vakio ja pituuden voit päättää. Näillä tilaustuotteilla on noin viikon toimitusaika normaalista poiketen.

Missä myymänne matot valmistetaan?
Mattomme tulevat lukuisilta eri valmistajilta. Suurin osa matoista on valmistettu Euroopan maissa.

Löytyykö myymiänne mattoja myös muista kaupoista?

Samoja mattoja saatetaan myydä muissakin sisustusalan liikkeissä. Tosin yleensä eri myyntinimikkeillä.

Miksi hintanne ovat edullisia?
Pystymme tarjoamaan kilpailukykyiset hinnat, koska toimimme ainoastaan verkkokauppana, jolloin vältymme turhilta myymäläkuluilta. Myös varastointi- ja kuljetusratkaisut ovat tarkkaan harkittuja. Nämä säästöt pystymme siirtämään kuluttajahintoihin.

Haluamani tuote on poistunut valikoimasta, tuleeko sitä enää lisää?
Tilanne kannattaa varmistaa asiakaspalvelustamme, mutta on varsin todennäköistä ettei tuotetta tule lisää, jos se on poistunut kokonaan verkkokauppamme valikoimasta.


Ostaminen

Miten pystyn tilaamaan haluamani maton?
Kaikki tilaukset tehdään suoraan verkkokauppamme kautta.

Voinko tehdä tilauksen puhelimitse?
Emme voi vastaanottaa tilauksia puhelimitse, koska tilauksen yhteydessä vaaditaan aina joko asiakkaan henkilötunnus tai verkkopankkitunnukset. Asiakaspalvelumme opastaa tarvittaessa tilauksen tekemisessä.

Onko teillä myymälää, jossa voin tutustua tuotteisiinne?
Ei. Toimimme ainoastaan verkkokauppana.

Pystyttekö lähettämään mallipaloja matoistanne?
Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta lähettää mallipaloja. Tämän vuoksi olemme panostaneet paljon tuotekuviin.


Maksaminen

Miten voin maksaa tilaukseni?
Tilauksen voi maksaa etukäteen verkkopankkimaksulla tai luottokortilla. Mikäli haluat maksaa tilauksen vasta saatuasi tuotteet, niin voit valita maksutavaksi Klarnan lasku-/osamaksuvaihtoehdon.

Onko maksaminen turvallista?

Kyllä. Maksut suoritetaan suojatulla ja salatulla yhteydellä.

Mistä saan lisätietoja maksutavoista?
Lisätietoja löydät yhteistyökumppaneidemme internetsivuilta.
Paytrail: http://paytrail.com/fi/yhteystiedot
Klarna: https://klarna.com/fi/osta-klarnalla

Tilaukset

Kuinka nopeasti tilaukseni käsitellään?
Asiakaspalvelumme käsittelee tilaukset arkisin vuorokauden sisällä. Tilauksen käsittelyn yhteydessä toimituslähete välitetään varastolle, josta tuotteet lähetetään yleensä parin päivän kuluessa. Mikäli havaitsemme toimituksen jostain syystä viivästyvän, niin olemme yhteydessä asiakkaaseen.

Miten voin tarkastella tilaustani?
Tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Viestistä löytyy linkki, josta pääsee seuraaman tilauksen etenemistä.

Haluan muuttaa/perua tilaukseni, kuinka toimin?
Ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä asiakaspalveluumme. Tilauksen muuttaminen on yleensä mahdollista. Poikkeuksena esimerkiksi tapaukset, joissa tuotteet on jo ehditty lähettää varastolta. Pyrimme aina täyttämään asiakkaiden odotukset, joten näissäkin tapauksissa sovimme yhdessä asiakkaan kanssa kuinka toimitaan.

Tilaukseni ei ole vielä saapunut, kuinka toimin?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme mistä viivästys johtuu.


Toimitukset

Miten tuotteet toimitetaan?
Kaikki tilaukset toimitetaan Matkahuollon välityksellä.

Kuinka paljon toimitus maksaa?
Toimituskulujen määrä riippuu valitusta toimitustavasta. Vaihtoehtoja on kolme: bussipaketti 3,90 €, lähellä-paketti 4,90 € ja jakopaketti 6,90 €. Yli 120 euron tilaukset ilman toimituskuluja. Ei koske jakopakettia.

Kuinka kauan toimitus yleensä kestää?
Matkahuolto kuljettaa paketteja keskimäärin pari päivää. Riippuen toki hieman rahtiliikenteen ruuhkasta ja paketin määränpäästä.

Miten voin seurata lähetystäni?
Saat sähköpostiisi linkin lähetysseurantaan, kun pakettisi on jätetty Matkahuollon kuljetettavaksi. Myös tilausvahvistuksesta löytyy linkki, jonka kautta pääsee seuraamaan lähetystä.

Mistä tiedän, onko lähetykseni saapunut perille?
Saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun lähetyksesi on saapunut määräasemalle. Kotiinkuljetuslähetyksissä Matkahuolto on yhteydessä asiakkaaseen aina ennen jakelua.

Toimitatteko tuotteita ulkomaille?
Toimitamme tuotteita ainoastaan Suomeen.


Palautukset ja vaihdot

Voinko palauttaa/vaihtaa tilaamani maton?

Kyllä. Kaikilla tuotteillamme on täysi 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Kanta-asiakkaillamme jopa 90 päivää. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Kuinka toimin, jos haluan palauttaa/vaihtaa maton?
Ilmoita palautuksesta etukäteen asiakaspalveluumme. Tarkemmat palautusohjeet löytyvät jokaisen tilauksen mukana tulevasta tuotepalautuslomakkeesta.

Olen kadottanut tuotepalautuslomakkeen, kuinka toimin?
Voit pyytää asiakaspalveluamme lähettämään saman lomakkeen PDF-muodossa sähköpostilla. Palautustiedot voi toki kirjoittaa myös muulle paperille. Tarvittavat tiedot ovat: tilausnumero, nimi, yhteystiedot, palautuksen syy ja tilinumero (jos tilaus on maksettu etukäteen).

Joudunko maksamaan palautuksesta/vaihdosta aiheutuvat toimituskulut?
Et. Kyseessä on asiakaspalautuslähetys, jonka kulut me maksamme. Tarjoamma asiakkaillemme vuodessa yhden maksuttoman palautuksen.

Voinko jätää palautus-/vaihtomaton mihin tahansa Matkahuollon noutopisteeseen?
Lähikauppaan voi jättää palautuksen ainoastaan siinä tapauksessa, että alkuperäinen tilaus on toimitettu lähikauppaan. Muita rajoituksia ei ole.

Kuinka nopeasti käsittelette asiakaspalautukset?
Käsittelemme asiakaspalautukset kerran tai kaksi viikossa. Näin ollen rahat palautuvat asiakkaalle noin viikon sisällä palautuksen lähettämisestä. Ilmoitamme asiakkaalle aina sähköpostilla, kun olemme käsitelleet hänen asiakaspalautuksensa.


Mattojen hoitaminen

Miten hoidan tilaamaani mattoa?
Erityyppisten mattojen hoito-ohjeissa on eroja. Säännöllinen imurointi ja tuuletus riittävät perushoidoiksi useimmille matoille. Mikäli olet epävarma kuinka toimia, niin voit kysyä neuvoa asiakaspalvelustamme.

Voinko pestä maton itse?
Suurimman osan matoista voi pestä myös itse, pesuohjeita noudattaen. Parhaan lopputuloksen varmistamiseksi suosittelemme kuitenkin pesua asiantuntevassa mattopesulassa.


Verkkokauppaan liityvät kysymykset

Olen unohtanut käyttäjätunnuksen/salasanan, kuinka toimin?
Mikäli olet unohtanut ainoastaan salanan, niin voit tilata uuden ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli olet unohtanut myös käyttäjätunnuksen, niin ota yhteyttä asikaspalveluumme, joka voi toimittaa tiedot sinulle.

Ovatko tuotteiden varastosaldot ajan tasalla?
Varastosaldot päivittyvät säännöllisin väliajoin, joten ne ovat erittäin todennäköisesti oikein. Aina on kuitenkin olemassa pieni virheen mahdollisuus. Mikäli havaitsemme toimituksen viivästyvän tällaisen saldovirheen vuoksi, niin olemme yhteydessä asiakkaaseen.

Mistä voin saada alennuskoodeja verkkokauppaanne?
Alennuskoodien jakamista ei ole ennalta määrätty. Saatamme jakaa etukuponkeja erilaisilla internetsivuilla tai esimerkiksi uutiskirjelähetysten yhteydessä.