Premium mattoja!




 

 

 

 









 

Toimitusehdot

1. Asiakastiedot

 
Asiakkaan tulee tilauksen yhteydessä ilmoittaa nimi, sähköpostiosoite, toimitusosoite ja puhelinnumero. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille.
 

2. Hinnat ja tuotetiedot

 
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy voimassaoleva arvonlisävero. Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa. Hinnaston hinnat eivät sisällä kuljetusta ellei tuotteen tiedoissa toisin mainita. Toimituskulujen hinnat määräytyvät valitun toimitustavan mukaan. Hinnat koskevat vain Mattotukku.fi:n kotisivujen kautta ostoskorilla tehtäviä tilauksia. Kaikki tuote- ja hintatiedot ovat sitoumuksetta ja Mattotukku.fi varaa oikeuden hinnoittelu- ja tuotetietomuutoksiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen myyjän vastuun rajoittuessa enintään kaupan peruuntumiseen ja purkamiseen.
 

3. Toimitustavat, -maksut ja -ajat


Toimitustavat, -ajat ja -maksut ovat voimassa Suomessa.


Bussipaketti, nouto Matkahuollosta 3,90 euroa
Lähellä-paketti, nouto lähikaupasta 4,90 euroa
Jakopaketti, toimitus kotiovelle 6,90 euroa

Yli 120 euron tilaukset ilman toimituskuluja. Ei koske jakopakettia.

 

 

Tuotteidemme normaalitoimitusaika on 1 - 4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, jos havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

 

 

 

4. Maksutavat

 

Mattotukku.fi tarjoaa asiakkailleen seuraavat maksutavat:

 

 
Luottokortit:
Visa, Visa Electron, MasterCard.
 
Verkkopankkimaksut:
Nordea, Osuuspankki, Sampo Pankki, Tapiola, Ålandsbanken, Handelsbanken, Säästöpankki / Aktia / Nooa, S-Pankki.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Suomen Mattotukku toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj
2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
 
Klarna-lasku:
Saat laskun tilauksesi mukana. Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä 3,60 euroa.
 
Osamaksu – Klarna-tili:
Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksumaksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.
 
Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois. Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.
 
Kulut:
 
Maksuaika Vuosikorko Avausmaksu Laskutusmaksu
3kk 0% 9,90 € 3,95 €
6kk 0% 19 € 3,95€
12kk 0% 29 € 3,95€
24kk 9,95% 29 € 3,95€
36kk 9,95% 29 € 3,95€
Tili 22% 0 € 3,95 €


Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.
 
Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa:
www.klarna.com/klarna-tiliehdot.pdf
 
Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia nyt myös käyttämällä Klarnan sähköistä asiakaspalvelulomaketta osoitteessa www.klarna.fi
 
 

5. Palautukset

Tuotteilla on täysi 30 vuorokauden palautusoikeus (kanta-asiakkaiden tilaamilla tuotteilla täysi 90 vuorokauden palautusoikeus).

HUOM: Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita. Kaikki rullasta tilatut omalla mitalla olevat matot eivät kuulu palautusoikeuden piiriin. Huomaathan tämän tilatessasi näitä mattoja, tuotteen tiedoissa mainitaan aina mikäli palautusoikeus ei koske kyseistä mattoa.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Palautuksesta tulee ilmoittaa aina ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(a)mattotukku.fi.
 

Tarjoamme asiakkaillemme ilmaisen palautusoikeuden. Voit palauttaa kuluitta yhden tilauksen vuoden aikana. Mikäli tilaat useamman kerran vuoden aikana meiltä, voit palauttaa veloituksetta vain yhden mattotilauksen. Seuraavassa palautuksessa joudut maksamaan palautuksesta aiheutuneet toimituskulut itse.

Palautus on asiakkaalle maksuton  lukuunottamatta seuraavia tapauksia:
- Maksuton palautus on vuoden aikana jo käytetty.
- Palautuspaketien paino ylittää 30kg.
- Noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruminen, vaan perumisesta tulee aina ilmoittaa.

Mikäli jokin näistä kohdista täyttyy, veloitamme asiakkaalta rahdin todelliset kustannukset.

Kaikista palautuksista tulee aina ilmoittaa ennakkoon. Mikäli palautuksesta ei ole ilmoitettu tai paketti palautuu meille noutamattomana, tulemme veloittamaan asiakkaalta palautuskustannukset Matkahuollon pakettipalveluiden hinnaston mukaisesti.

Kampanjaostosten palauttaminen: Alennus muodostuu osassa kampanjoita tilauksen loppusumman perusteella, osittaisessa palautuksessa tilauksen loppusumma muuttuu ja alennus lasketaan uuden loppusumman perusteella.
 
Tuotteen palautus onnistuu seuraavasti:
 
1. Ota yhteys meihin ennen palautusta. Toimitamme sinulle tarvittavat tiedot palautusta varten.
2. Suojaa palautuspaketti niin, ettei se likaannu tai vahingoitu kuljetuksen aikana. Kts. seuraava kappale.
3. Liitä palautuspaketin mukaan lomake, jossa on seuraavat tiedot: 
- nimesi
- tilausnumerosi
- palautuksen syy
- tilinumerosi, jos olet maksanut tuotteet verkkopankista tai luottokortilla
4. Merkitse palautuspakettiin näkyvälle paikalle "Asiakaspalautus Suomen Mattotukku"
4. Toimita palautukset johonkin Matkahuollon noutopisteeseen, noutopisteet löydät osoitteesta http://map.matkahuolto.fi/map24mh/tphaku
Huom! Lähikauppaan voi palauttaa ainoastaan tilaukset, joissa toimitustapana on ollut lähellä-paketti! Muissa tapauksissa palautukset tulee toimittaa Matkahuollon varsinaiseen toimipisteiseen.
5. Vastaanotettuamme palautuksen ilmoitamme siitä sähköpostitse ja palautamme rahat (Riippuen maksutavasta palautamme rahant tilillesi, poistamme laskusi tai luottokorttiveloituksesi).
 

OHJEET PALAUTUKSEN PAKKAAMISEEN:

Pakkaa matot mahdollisimman hyvin. Palautusoikeus purkaantuu, mikäli matot ovat vaurioituneet kuljetuksessa puutteellisen pakkauksen takia. Otathan huomioon sen, että painavampi pakkaus tarvitsee enemmän suojausta.

Paras pakkaus on se missä matto on saapunut. Siis mikäli mahdollista, pakkaa matto takaisin alkuperäiseen muoviin. Sulje hyvin pakkausteipillä ja katso, että varsinkin maton päät on suojattu kolhiintumista vastaan.

Mikäli et saa mattoa takaisin pakkaukseen, jossa se on saapunut, käytä pakkaukseen mahdollisimman paksua materiaalia.
Elmu-kelmu ja jätesäkki ovat huonoja pakkausmateriaaleja, ne ovat ohuita ja hajoavat helposti kuljetuksessa. Kelmu ei yksinään riitä varsinkaan mattojen päissä, vaikka sitä olisi monta kerrosta.

Mikäli pakkaat matot ohueen materiaaliin, käytä monta kerrosta materiaalia (esim. useampi jätesäkki päällekäin) ja teippaa jokainen kerros huolella ja tiiviisti kiinni mattoon. Löysä paketti vaurioituu helposti. Erityistä huomiota tulee kiinnittää mattojen päihin, jos materiaali on heikkoa, teippaa päät hyvin, monella kerroksella teippiä. Pelkkä muovi maton päissä (vaikka sitä olisi useampi kerros) tulee hajoamaan kuljetuksesa.

Pakkaa isot matot aina yksitellen, älä koskaan kiinnitä niitä toisiinsa. Jos matto painaa yli 7 kg se on iso ja tulee pakata omanaan.

Pienet matot voi lähettää samassa paketissa. Maalalisjärkeä saa tässä kohtaa käyttää.

Mitä painavampi pakkaus on, sitä helpommin se vaurioituu. Raskasta pakettia on erittäin hankala käsitellä. Emme suosittele tekemään yli 15 kg pakkauksia.
 

6. Reklamaatiot

 
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(a)mattotukku.fi tai puhelimitse numeroon 0400 932 001.

Huomaathan, että matoissa saattaa olla pieniä heittoja. Kun matto on käsin tehty, siinä saatta käsityön jälki näkyä. Tämän takia 2% heitto maton koossa tai pituudessa on hyväksyttävä. Mittaan leikattujen mattojen pituus voi poiketa 2% luvatusta. Kuitenkin selvästi vialliset/virheelliset matot luonnollisesti hyvitämme.
 

7. Tilauksen peruminen

 
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(a)mattotukku.fi tai puhelimitse numeroon 0400 932 001. Pyrimme aina ilmoittamaan asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Mattotukku.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen, jolloin rahat palautetaan asiakkaalle viipymättä.

 

Muutettu 4.6.2014 palautusohjeita.